Bewise Inc. www.tool-tool.com Reference source from the internet.

Gassturbin er ein forbrenningsmotor med kontinuerleg forbrenning. Motoren lagar rotasjonsenergi ved at ein turbin nyttar varmeenergi frå eit drivstoff. Energien frå turbinen kan nyttast til å drive ein propell, men mest vanleg er det å nytte varmeenergien til å akselerere lufta og lage jet-skyvekraft. Gassturbinmotorar er i bruk på dei aller fleste fly i dag.


[endre] Historie

  • 60: Oppfinnaren Hero frå Alexandria lager ei dampdriven maskin, aeolipile. Denne vart sett på som eit leiketøy, men potensialet til maskina vart ikkje funne ut før etter mange århundre.
  • 1500: Leonardo da Vinci lager ei skisse av "Chimney Jack". Denne nytta varm luft frå ild til å drive ein serie med turbinar som laga rotasjon.
  • 1629: Giovanni Branca utvikler ei mølle der maskineriet er drive av ein turbin, som igjen er driven av damp.
  • 1678: Ferdinand Verbeist byggjer ein modell av ei vogn som får drivkraft frå ein damp-jet.
  • 1791: Engelskmannen John Barber får patent for den første ekte gassturbinen. Motoren hans inneheldt dei fleste elementa som ein finn i moderne gassturbinar.
  • 1894: Sir Charles Parsons tar patent på ideen å drive propellen på eit skip ved hjelp av ein dampturbin, og han bygde ein demonstrasjonsbåt, The Turbinia.
  • 1903: Nordmannen Ægdius Elling bygde den første gassturbinen som kunne produsere meir kraft enn den han trengte til å drive seg sjølv. Motoren produserte 11 hestekrefter.
  • 1918: General Electric, ein av verdas leiande gassturbinprodusentar, startar opp med gassturbinmotorar.
  • 1930: Sir Frank Whittle tar patent på den første gassturbinen laga spesielt for jet-skyvekraft. Motoren vart testa og brukt suksessfult første gong i april 1937.
  • 1936: Hans von Ohain og Max Hahn frå Tyskland utvikler sitt eigne patenterte gassturbindesign samstundes som sir Frank Whittle.


[endre] Prinsippet bak gassturbinmotoren

Gassturbinmotoren vil ta inn luft, akselerere han, og sende lufta ut bak i høgare hastigheit. Dette skapar skyvekraft gjennom Newtons 3. lov. Lufta som går ut bak har høgare hastigheit og dyttar seg difor bakover, ein aksjon. Dette vil då skape ein reaksjon, altså at motoren vert dytta framover. Nokre motortypar baserer seg på å nytte lite luft, men akselerere han mykje, andre motortypar brukar mykje luft og akselererer han lite. Dette vil på eit prinsippielt nivå gi oss same verknadsgrad.

Korleis motoren verkar, termodynamisk, er skildra i Brayton Cycle.

Fil:Brayton_cycle.svg

Brayton Cycle tilsvarar Otto Cycle for stempelmotorar. Syklusen viser trykkforhaldet i dei fire taktene, som er innsug, kompresjon, forbrenning og eksos. I ein gassturbin foregår dette kontinuerleg. Dette fører til at ein kan produsere effekt heile tida, men samtidig krevst det mykje drivstoff for å oppretthalde denne produksjonen.


[endre] Oppbygning og verkemåte

Ein gassturbinmotor vert utgjort av tre delar: kompressor, brennkammer og turbin. Turbofanmotorar har i tillegg ein fan-seksjon. Dette er ei stor "vifte" fremtst på motoren. I tillegg må motoren ha ein form for luftinntak og eksos. Mange motorar har og eit girsystem for at motoren skal drive ulike komponentar som generator, oljepumpe og liknande.

Ein gassturbinmotor har fire takter eller operasjonar på same måte som ein stempelmotor, men i gassturbinmotoren skjer dette kontinuerleg. Dei fire operasjonane er: suge inn luft, komprimere luft, forbrenne drivstoff, blåse ut luft. Dette er skildra i Brayton Cycle.

Den første operasjonen, suge inn luft, foregår i luftinntaket. Det har som oppgåve å forsyne kompressoren med riktig mengde luft, uansett flyforhald. Ein kan utforme luftinntaket på ulike måtar, det kjem an på om ein vil at flyet skal gå i overlydshastigheit. Overflata inne i luftinntaket må vere heilt glatt, elles kan ein få turbulens i lufta inn til motoren, og då vil han yte dårlegare.

Komprimere luft foregår i kompressoren. Kompressoren har som oppgåve å forsyne brennkammeret med luft under trykk. Effektiviteten av ein kompressor målar vi i forhaldet mellom trykk inn i kompressoren og trykk ut. Andre oppgåver kompressoren i ein gassturbinmotor har, er å gi blødeluft til kjøling av dei varmare delane i motoren, gi varmluft av-ising på flyet og luft til kabintrykk, air conditioning, av-ising i drivstoffsystemet og pneumatisk motorstarting. Dei aller første gassturbinmotorane hadde radial-kompressor, men dei aller fleste turbinmotorar har i dag aksial-kompressor. Lufta som kjem ut frå kompressoren har alt for høg hastigheit til at vi klarer å oppretthalde forbrenning. Difor vil lufta passere gjennom ein diffusor som vil senke trykket. Den lufta som skal direkte inn til forbrenning vil og bli gjort turbulent for å minke hastigheita ytterlegare.

Forbrenne drivstoff foregår i brennkammeret. Kompressoren sender luft med høgt trykk inn i brennkammeret. Drivstoff blir sprøta inn gjennom dyser. Under oppstart vil to tennarar setje fyr på drivstoffet, og dette vil då etterkvart gå av seg sjølv. Ein har alltid to slike tennarar i eit brennkammer. Orsaken til det er først og fremst for å få betre forbrenning og lettare start, men det er også ekstra tryggleik. Berre 25% av lufta frå kompressoren vil gå rett inn i brennkammeret. Dei resterande 75% vil til å byrje med gå på utsida av brennkammeret, og kome inn gjennom små "luftehol" i veggen. Det er utforma slik for å sentrere flammen, slik at han ikkje brenn borti veggane i brennkammeret, då det vil føre til svekking av materialet grunna overoppheiting. Lufta som kjem inn vil og vere med å kjøle veggane. Når det foregår ei forbrenning i eit lukka rom, vil trykket auke. Ved å utforme brennkammeret slik at det utvidar seg likt som lufta, vil vi i staden auke lufthastigheita. Det ideelle blandingsforhaldet mellom drivstoff og luft er 1:15. Diverre vil dette blandingsforhaldet skape mykje meir varme enn turbinen tolar. Under normale operasjonsforhald ivl drivstoff/luftforhaldet ligge frå 1:45 og heilt opp til 1:130. Det som set grensa for kor mykje drivstoff vi kan nytte, og med det kor mykje motoren kan yte, er kor mykje varme turbinen tolar.

Når lufta har passert brennkammeret inneheld han mykje energi. For å bruke denne energien er det plassert ut ein turbin rett etter brennkammeret. Når turbinen blir treft av luft i høg hastigheit, vil han spinne rundt. Turbinen er kopla til ei aksling, som igjen er kopla til kompressoren. Når turbinen går rundt vil difor også kompressoren gå rundt, og forsyne brennkammeret, som lagar meir energi til å drive turbinen. Slik driv motoren seg sjølv. Den energien som ikkje blir brukt opp av turbinen vil utgjere den siste operasjonen, blåse ut luft. Lufta går bak i eksosen, som er utforma som ei dyse. Lufta blir dermed akselerert opp, og kjem ut i høgare hastigheit enn lufta som kom inn. Dette lager skyvekraft for motoren.


[endre] Forskjellige gassturbintypar

Gassturbinmotorar blir delt opp i fire ulike typar:

  • Turbojet
  • Turbofan
  • Turboprop
  • Turboshaft.

Turbojet- og turbofanmotorar er jetmotorar, på den måte at dei lager skyvekraft ved å akselerere lufta bakover. Turboprop- og turboshaftmotorar er litt annleis. Den krafta dei produserer blir ført gjennom ei giroverføring for å drive noko som produserer skyvekrafta, til dømes ein propell.


Turbojet

Turbojetmotoren er ein low bypass-gassturbin. Dette vil seie at så godt som all lufta som går inn i motoren vil gå gjennom heile systemet. Turbojet er stort sett i bruk på jagerfly i dag, passasjerfly har gått over til turbofan. Orsaken til dette er at ein turbojetmotor lagar mykje støy, og nyttar svært mykje energi på å drive seg sjølv. Det vil igjen bety mindre energi til skyvekraft. Ein av dei viktigaste orsakane til at jagerfly framleis nyttar turbojetmotorar er at dei drive flyet opp i supersoniske hastigheitar, noko dei andre motortypane ikkje kan. I prinsippet vil ein turbojetmotor flytte lite luft med stor hastigheit for å skape skyvekraft.


Turbofan

Turbofanmotoren er ein high bypass-gassturbin. Det betyr at mesteparten av lufta vil gå på utsida av motorkjernen. Framst på ein turbofanmotor sit ei "vifte", fan-seksjonen. Denne har mykje større diameter enn resten av motoren, og mesteparten av lufta vil berre gå gjennom fanblada og statorblada, og ut bak. Forhaldet mellom luft som går gjennom kjernemotoren og luft som går på utsida kallar vi bypass ratio. Denne ligg gjerne på rundt 1:4, altså at 20% av lufta går gjennom kjernemotoren, og resten går utforbi. Fordelen med denne motortypen er at han lagar mykje mindre støy. Orsaken til dette er at lufta som går utanpå kjernemotoren dempar lyden kraftig. Turbofanmotoren har og høgare verknadsgrad enn turbojetmotoren. Turbofanmotoren flyttar mykje luft, men ikkje med så høg hastigheit, for å lage skyvekraft. Turbofanmotorar er i bruk på alle store passasjerfly.


Turboprop

Turbopropmotoren lagar ikkje skyvekraft på same måte. I staden for å nytte jetkrafta, så nyttar ein rotasjonsrøsla frå motoren til å drive ein propell. Dette skjer gjennom eit reduksjonsgir, sidan propellen skal ha mykje lågare turtal enn motoren. Turbopropmotoren blir stort sett brukt på små og mellomstore fly.


Turboshaft

Turboshaftmotoren verkar på same måte som turbopropmotoren, bortsett frå at han ikkje blir kopla til ein propell. Turboshaft er ei fellesnemning for motorar som blir brukt til å drive alt anna enn propellar. Motortypen er mest i bruk på helikopter, der han gjennom eit girsystem driv rotoren.

歡迎來到Bewise Inc.的世界,首先恭喜您來到這接受新的資訊讓產業更有競爭力,我們是提供專業刀具製造商,應對客戶高品質的刀具需求,我們可以協助客戶滿足您對產業的不同要求,我們有能力達到非常卓越的客戶需求品質,這是現有相關技術無法比擬的,我們成功的滿足了各行各業的要求,包括:精密HSS DIN切削刀具協助客戶設計刀具流程DIN or JIS 鎢鋼切削刀具設計NAS986 NAS965 NAS897 NAS937orNAS907 航太切削刀具,NAS航太刀具設計超高硬度的切削刀具醫療配件刀具設計汽車業刀具設計電子產業鑽石刀具木工產業鑽石刀具等等。我們的產品涵蓋了從民生刀具到工業級的刀具設計;從微細刀具到大型刀具;從小型生產到大型量產;全自動整合;我們的技術可提供您連續生產的效能,我們整體的服務及卓越的技術,恭迎您親自體驗!!

BW Bewise Inc. Willy Chen willy@tool-tool.com bw@tool-tool.com www.tool-tool.com skype:willy_chen_bw mobile:0937-618-190 Head &Administration Office No.13,Shiang Shang 2nd St., West Chiu Taichung,Taiwan 40356 http://www.tool-tool..com / FAX:+886 4 2471 4839 N.Branch 5F,No.460,Fu Shin North Rd.,Taipei,Taiwan S.Branch No.24,Sec.1,Chia Pu East Rd.,Taipao City,Chiayi Hsien,Taiwan

Welcome to BW tool world! We are an experienced tool maker specialized in cutting tools. We focus on what you need and endeavor to research the best cutter to satisfy users demand. Our customers involve wide range of industries, like mold & die, aerospace, electronic, machinery, etc. We are professional expert in cutting field. We would like to solve every problem from you. Please feel free to contact us, its our pleasure to serve for you. BW product including: cutting toolaerospace tool .HSS DIN Cutting toolCarbide end millsCarbide cutting toolNAS Cutting toolNAS986 NAS965 NAS897 NAS937orNAS907 Cutting Tools,Carbide end milldisc milling cutter,Aerospace cutting toolhss drillФрезерыCarbide drillHigh speed steelMilling cutterCVDD(Chemical Vapor Deposition Diamond )’PCBN (Polycrystalline Cubic Boron Nitride) Core drillTapered end millsCVD Diamond Tools Inserts’PCD Edge-Beveling Cutter(Golden FingerPCD V-CutterPCD Wood toolsPCD Cutting toolsPCD Circular Saw BladePVDD End Millsdiamond tool Single Crystal Diamond Metric end millsMiniature end millsСпециальные режущие инструментыПустотелое сверло Pilot reamerFraisesFresas con mango PCD (Polycrystalline diamond) ‘FreseElectronics cutterStep drillMetal cutting sawDouble margin drillGun barrelAngle milling cutterCarbide burrsCarbide tipped cutterChamfering toolIC card engraving cutterSide cutterNAS toolDIN or JIS toolSpecial toolMetal slitting sawsShell end millsSide and face milling cuttersSide chip clearance sawsLong end millsStub roughing end millsDovetail milling cuttersCarbide slot drillsCarbide torus cuttersAngel carbide end millsCarbide torus cuttersCarbide ball-nosed slot drillsMould cutterTool manufacturer.

Bewise Inc. www.tool-tool.com

ようこそBewise Inc.の世界へお越し下さいませ、先ず御目出度たいのは新たな

情報を受け取って頂き、もっと各産業に競争力プラス展開。

弊社は専門なエンドミルの製造メーカーで、客先に色んな分野のニーズ

豊富なパリエーションを満足させ、特にハイテク品質要求にサポート致します。

弊社は各領域に供給できる内容は:

(1)精密HSSエンドミルのR&D

(2)Carbide Cutting tools設計

(3)鎢鋼エンドミル設計

(4)航空エンドミル設計

(5)超高硬度エンドミル

(6)ダイヤモンドエンドミル

(7)医療用品エンドミル設計

(8)自動車部品&材料加工向けエンドミル設計

弊社の製品の供給調達機能は:

(1)生活産業~ハイテク工業までのエンドミル設計

(2)ミクロエンドミル~大型エンドミル供給

(3)小Lot生産~大量発注対応供給

(4)オートメーション整備調達

(5)スポット対応~流れ生産対応

弊社の全般供給体制及び技術自慢の総合専門製造メーカーに貴方のご体験を御待ちしております。

BW специализируется в научных исследованиях и разработках, и снабжаем самым высокотехнологичным карбидовым материалом для поставки режущих / фрезеровочных инструментов для почвы, воздушного пространства и электронной индустрии. В нашу основную продукцию входит твердый карбид / быстрорежущая сталь, а также двигатели, микроэлектрические дрели, IC картонорезальные машины, фрезы для гравирования, режущие пилы, фрезеры-расширители, фрезеры-расширители с резцом, дрели, резаки форм для шлицевого вала / звездочки роликовой цепи, и специальные нано инструменты. Пожалуйста, посетите сайт www.tool-tool.com для получения большей информации.

BW is specialized in R&D and sourcing the most advanced carbide material with high-tech coating to supply cutting / milling tool for mould & die, aero space and electronic industry. Our main products include solid carbide / HSS end mills, micro electronic drill, IC card cutter, engraving cutter, shell end mills, cutting saw, reamer, thread reamer, leading drill, involute gear cutter for spur wheel, rack and worm milling cutter, thread milling cutter, form cutters for spline shaft/roller chain sprocket, and special tool, with nano grade. Please visit our web www.tool-tool.com for more info.

arrow
arrow
    全站熱搜

    beeway 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()